قرار گرفتن کلیه محصولات پارس‌جهد در مجموعه محصولات دانش‌بنیان

شرکت پارس‌جهد، از پیشروان عرصه ساخت تجهیزات اندازه‌گیری و ابزاردقیق در ایران، با بیش از ۲۵ سال تجربه، راه طولانی‌ای در این مسیر پیموده است. محصولات این شرکت، که با استفاده از دانش بومی به طور کامل طراحی و تولید شده‌اند، در گستره‌ی وسیعی از بخش‌ها مانند اندازه‌گیری فشار، سطح، دما، جریان و بسیاری دیگر به کار می‌روند.

این شرکت با توانایی مداوم در نوآوری و توسعه، در میان معدود تولیدکنندگان داخلی با واحد تحقیق‌وتوسعه فعال است. با استفاده از دانش فنی و تجربه مهندسان خود، پارس‌جهد توانسته است هر ساله محصولات جدیدی را طراحی و به بازار صنایع نفت و گاز عرضه نماید.

محصولات پارس‌جهد شامل انواع المنت‌های اندازه‌گیری جریان (اریفیس، ونتوری، وج‌میتر، میترران، پیتوت‌تیوب و…)، گیج‌های اندازه‌گیری سطح و فشار، ترموول‌ها و سنسورهای اندازه‌گیری دما، محصولات پایش خوردگی و بسیاری دیگر می‌باشند که همگی در زمره محصولات دانش‌بنیان به ثبت رسیدند.

به عنوان مثالی از توانمندی‌های نوآورانه شرکت، می‌توان به گروه محصولات جدید کوروژن (خوردگی) اشاره کرد که به تازگی با دریافت مدارک و تاییدیه‌های فنی لازم معرفی شده‌اند. در عین حال، محصولات دیگری نیز در مراحل نهایی طراحی خود هستند و بزودی به بازار عرضه خواهند شد.