بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت‌وگاز تهران ۱۳۹۸

شرکت پارس‌جهد با حضور نفرات بخش‌های فروش، بازرگانی و مهندسی میزبان سایر شرکت‌ها و تولیدکننده‌ها بوده و با انرژی مضاعف به عرضه‌ی محصولات و توانمندی‌های خود پرداخت.

شرکت پارس‌جهد در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز حضور یافت و با انرژی و شور و شوق بیشتر از پیش به عرضه محصولات و خدمات خود پرداخت. تیم متخصص و پرانرژی این شرکت از بخش‌های فروش، بازرگانی و مهندسی، با حسن میزبانی خود، فضایی گرم و دوستانه را برای همکاران صنعتی فراهم کرد.

ما با خرسندی محصولات جدید خود در زمینه خوردگی را برای اولین بار به نمایش گذاشتیم، و گستره وسیعی از محصولات و خدمات ما نیز به معرض دید کلیه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

غرفه پارس‌جهد، همانند سال‌های قبل، مکانی پرانرژی و جذاب برای بازدیدکنندگان بود. مسئولان صنایع پتروشیمی، مدیران شرکت‌های برتر، مهندسان برجسته و نفرات کلیدی دیگر شرکت‌ها، از فرصت بازدید از این غرفه برای آشنایی با تکنولوژی‌ها و محصولات جدید ما بهره بردند. ما افتخار داشتیم که جلسات متعددی را با آن‌ها در این فضای مثبت برگزار کنیم.

در پارس‌جهد، ما با افتخار به تلاش‌هایمان برای ارائه خدمات و محصولات برتر در صنعت نفت و گاز ادامه می‌دهیم، و با امید به ارتباطات بیشتر و بهتر با همکاران صنعتی خود در آینده، از همگی شما تشکر می‌کنیم.

آخرین خبرها