پارس‌جهد، حامی ویژه نمایشگاه حفاظت از خوردگی و بازرسی فنی در صنایع پتروشیمی

شرکت پارس‌جهد تولیدکننده‌ی تجهیزات سنجش و پایش خوردگی، حامی ویژه‌ی این دوره از نمایشگاه حفاظت از خوردگی و بازرسی فنی در صنایع پتروشیمی بود.

شرکت پارس‌جهد تولیدکننده‌ی تجهیزات سنجش و پایش خوردگی، حامی ویژه‌ی این دوره از نمایشگاه حفاظت از خوردگی و بازرسی فنی در صنایع پتروشیمی بود. این نمایشگاه که ۱۶ الی ۱۷ مهر ماه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر ماهشهر برگزار گردید، میزبان شرکت‌ها و تولیدکنندگان برتر این حوزه بوده و ذیل آن مدیران و صاحب‌نظران این عرصه به بحث و گفتگو پرداختند.

شرکت پارس‌جهد، عضو انجمن خوردگی ایران، با شرکت در این نمایشگاه به عرضه‌ی محصولات خود پرداخته و توانمندی‌های خود را در عرصه خوردگی به نمایش عموم گذاشت. کوپن‌های خوردگی، ابزارهای جاگذاری، شیرها، نگهدارنده‌ها و انواع اتصالات دسترسی از محصولات پارس‌جهد در زمینه‌ی خوردگی می‌باشند.

در این همایش جناب آقایان مقدسی و چاوشی، مدیرعامل و معاون فنی شرکت پارس‌جهد به سخنرانی پرداخته و از توانمندی‌های شرکت پارس‌جهد در این عرصه سخن گفتند. تاکید بر تولید داخل، شناسایی توانمندی‌های تولیدکننده‌ی ایرانی در این عرصه، چالش‌ها و مشکلات تحقیق‌وتوسعه خوردگی، از جمله مسائل مورد بحث ایشان بود. از فناوری‌های عرضه شده در این نمایشگاه می‌توان به تجهیزات محافظت در برابر خوردگی، حفاظت کاتدیک، رنگ‌ها و پوشش‌های ضد خوردگی، فناوری‌های نوین در تجهیزات بازرسی فنی و… اشاره نمود.