پایان پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات معدن و نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور گروه صنعتی پارس‌جهد

گروه صنعتی پارس‌جهد با حضور در پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات معدن و صنایع وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، آخرین توانمندی‌های تولیدی و راهکارهای مهندسی مرتبط خود با این صنایع را به نمایش گذاشت.

گروه صنعتی پارس‌جهد که پیش‌تر به عنوان تولیدکننده تجهیزات ابزاردقیق شناخته می‌شد، طی سالیان گذشته با گسترش شرکت‌های زیرمجموعه، خود را به عنوان یک هولدینگ پرقدرت در زمینه‌های برق، اتوماسیون و درایو معرفی نموده و در همین راستا به انجام پروژه‌های ملی در صنایع مختلف از جمله صنایع معدنی پرداخته است؛ فلذا این شرکت با حضور در پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات معدن و صنایع وابسته به نمایش آخرین توانمندی‌های تولیدی و راهکارهای مهندسی مرتبط خود با این صنایع و همچنین تبادل نظر با شرکت‌های فعال در این حوزه پرداخت.

از مهم‌ترین توانمندی‌های به نمایش گذاشته شده پارس‌جهد در این نمایشگاه، راهکارهای تخصصی ارائه شده توسط این شرکت برای صنایع معدنی بوده است. راهکارهایی که شامل خدمات مهندسی و مشاوره‌ای، تامین تجهیزات و انجام امور پیمانکاری در حوزه صنایع معدنی بوده و انجام آن با بهره‌گیری از متخصصین ایرانی و خارجی و همچنین استفاده از تجهیزات برندهای معتبر جهانی همچون ABB صورت می‌پذیرد. حضور پارس‌جهد در پانزدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات معدن و صنایع وابسته با استقبال فعالان این صنعت همراه بوده و متخصصین این شرکت در حوزه‌های ابزاردقیق، برق، درایو و اتوماسیون به ارائه راهکارهای مربوطه پرداختند. شرکت پارس‌جهد با تولید انواع ابزاردقیق، امکان ارایه‌ی راهکارهای متناسب با صنعت معدن را دارا بوده و در زمینه‌های اندازه‌گیری دما در کوره‌های معدنی، اندازه‌گیری جریان دوغاب و اسلاری، اندازه‌گیری دمای چند نقطه‌ای تجهیزات، سطح مایعات مخازن و… دارای توان تولید منحصر به فردی می‌باشد.