حضور پارس‌جهد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن و صنایع وابسته و نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راه‌سـازی  و صنایع وابسته و نوزدهمین نمايشگاه بين‌المللي صنعت برق ايران، با حضور جمع كثيري از شركت‌هاي توانمند داخلي و خارجي فعال در این صنایع از تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۸ لغایت ۱۲ آبان ۱۳۹۸ به صورت همزمان در محل دائمي نمايشگاه بين‌المللي تهران برگزار خواهد گردید. گروه صنعتی پارس‌جهد نیز به منظور نمایش توانمندی‌های خود در حوزه تولید، خدمات مهندسی و پیمانکاری در این رویداد حضور به عمل خواهد رساند.

این رخدادها فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها، سالانه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندکاران و متخصصان این صنایع قرار دهند. گروه صنعتی پارس‌جهد با داشتن توان ساخت تجهیزات اندازه‌گیری، و نیز ارایه‌ی خدمات مهندسی و پیمانکاری در زمینه‌های برق، درایو و اتوماسیون در این رویداد حاضر خواهد شد و شما را به بازدید از غرفه این شرکت (سالن ۱۱-۱۰، غرفه G.26) دعوت می‌نماید.